czwartek, 26 marca 2020

#OstońWChołpie,- Masz czas na czytanie...

Zrodlo zdjecia - empik.com

O ogólnoświatowej sytuacji wiedzą już chyba wszyscy. Tym, którym nadal wydaje się, że jest to histeria, sugeruję przypomnienie sobie książki z czasów szkolnych. Mówię tu o Dżumie Camusa, rzecz jasna. 

Ale ni o tym chciałam... W związku z akcją #OstońWChołpie, a po polsku #ZostańWDomu", zapewne wielu z Was (bo wszyscy mamy te owsiki co nas pchają do łażenia) nie może usiedzieć. Zrozumiałe.

Dlatego proponuję Wam - uwaga - merytoryczne przygotowanie się do wycieczek"po epidemii", lub poczytanie książek, dziejących się w...  Skąd je brać, skoro biblioteki są zamknięte? W serwisie nakanapie.pl pojawił się artykuł #NieWychodzęZDomu, bo #TerazCzasNaCzytanie!, gdzie znajdziecie mnóstwo informacji, gdzie i co (i za ile) jest dostępne w ramach tej akcji.

Ponieważ ja się tam udzielam mocno (niekomercyjnie, jak to ja), bo wybitnie mi się ten portal podoba, to zrobiłam (na razie tylko kilka) wpisów pt "dzieje się w...", co może się przydać, jeśli tak jak ja lubicie czytać książki dziejące się w miejscach, do których jeździcie lub chcielibyście pojechać.

Na razie nie ma tego dużo, ale jest tak:
A gdyby ktoś chciał poczytać o krainach odległych... to z pełną odpowiedzialnością odsyłam Was do bloga Kazimierza Pawłowskiego, drogiego mojemu sercu kumpla, który zawodowo jest pilotem wycieczek. Wykorzystuje czas "#OstońWChołpie" na uzupełnianie arcyciekawego bloga.

Zostańcie w domu. 
Ziellona







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz